Het team zet de aankomende jaren een belangrijke stap in de verdere professionalisering en digitalisering van de zorg. De Kim zet ook in op versterking van het Zorgteam met extra opleidingen voor de medewerkers. Hierdoor is het mogelijk om gasten met een bredere of complexere zorgvraag te kunnen ontvangen. De Kim is qua zorgaanbod te vergelijken met Thuiszorg en biedt laag tot midden complexe zorg aan. Voorafgaande aan een reservering, bespreken we met de gast de zorgbehoefte en bepalen we of we daaraan gegarandeerd kunnen voldoen.
Ook aan positionering van het zorghotel wordt hard gewerkt. Veel mensen, waaronder zorgprofessionals kennen ons nog niet of weten niet goed wat we voor hen of hun patiënten kunnen betekenen. De Kim is echt dé brug tussen ziekenhuis of revalidatiecentrum en thuis.
Een derde belangrijk onderwerp is de huisvesting en hotelfaciliteiten. Een pand dat intensief wordt gebruikt, vraagt voortdurend om onderhoud. Daarnaast zijn we voornemens om een aantal faciliteiten te moderniseren en plaats te maken voor complementair zorgaanbod en activiteiten die het herstel en verblijf van de gasten zo goed en aangenaam mogelijk maken.
Onze statuten en jaarverslagen kunnen per- email worden aangevraagd.