Ontevreden? Blijf er niet mee zitten. Onze medewerkers doen er alles aan om goede zorg te verlenen en uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Indien u ergens niet tevreden over bent, is het belangrijk om dit te bespreken. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing. Biedt dit geen oplossing, dan kunt u een klacht indienen.
Bij Zorghotel De Kim staan onze professionals elke dag voor u klaar. Complimenten en feedback zijn altijd welkom en deze zien we dan ook graag terug in ons gastenboek of als Google review.
Ook is het mogelijk om een review te plaatsen op www.zorgkaartnederland.nl of www.kliniekervaring.nl. U doet hier veel mensen een plezier mee!
Zorghotel De Kim heeft een klachtenregeling en een klachtenfunctionaris die werkt conform de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ). Een klachtenformulier is altijd voor u hier beschikbaar of bij onze receptie. In dit formulier vindt u tevens contactinformatie van onze klachtencoördinator en de klachtenfunctionaris van Zorghotel De Kim. U kunt uw klacht per mail sturen aan klachten@zorghoteldekim.nl.
De Kim is tevens aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg onder nummer 28102569.