Skip to content
Schelp_Goud_kop

Was alles naar wens?

Feedback en waardering

Ons team doet er alles aan om goede zorg te verlenen en uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Feedback en waardering zijn altijd welkom. U kunt een bericht achterlaten in ons gastenboek of als Google review. Het is ook mogelijk om een review te plaatsen op www.zorgkaartnederland.nl of www.kliniekervaring.nl. Op die manier helpt u mee om de bekendheid van ons zorghotel te vergroten

Recenties en Klachten
Recenties en Klachten

Niet alles naar wens gegaan?

Is niet alles naar wens gegaan tijdens uw verblijf in De Kim? Laat het ons weten. Wij zoeken dan met u naar een oplossing. U kunt ook een klacht indienen. We beschikken over een klachtenregeling en een klachtenfunctionaris die werkt conform de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ). Ons klachtenformulier is verkrijgbaar bij onze receptie. In dit formulier vindt u de contactinformatie van onze klachtencoördinator en de klachtenfunctionaris. U kunt uw klacht per mail sturen aan [email protected].

Recenties en Klachten
Recenties en Klachten
Recenties en Klachten

Blijf op de hoogte

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks
het laatste nieuws en onze acties.

facebookinstagramlinkedin

Rembrandtweg 2
2202 AX Noordwijk aan Zee
T 071 36 40 730
[email protected]

IBAN: NL45 RABO 0304954829
KvK: 28102569
BTW: 813600327B01
AGB- Code: 48485032

Recenties en Klachten